Mycket att göra

Egentligen har jag MASSOR att berätta, men hinner inte. Känner mig stressad.

I går: Sjukt jobbig träning och sen filmkväll hemma hos Nettan, där jag även sov kvar.
Tydligen hade jag snarkat och bökat. Jag som nästan alltid ligger still när jag sover med folk och dessutom inte brukar snarka? Haha.

Idag: Fikade vi hemma hos Nettans mamma och kollade på Hammarby- AIK matchen.

Nu: Ska jag städa upp och Sortera alla papper här hemma, byta sängkläder, ev gardiner och hoppas på att min tränare svarar på mitt meddelande om vad det är för träning som gäller för min del i dag. Kanske pluggar i kväll och tränar i morgon, same same but diffrent liksom.

Insåg hur sjuuukt mycket jag har att göra nu på lovet.

"Förbereda ett engelskt tal, plugga inför matteprovet, läsa en hel bok och svara på frågor, göra datakunskapskompletteringarna i Excel, Word och PowerPoint och hämta utrustningen och utför en intervju på en halvtimme. Hej härliga HÖSTLOV."


Jag som hade planer på att åka till stan med Nettan och träffa annat folk nu på lovet. Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0