Nya skor och BH



Välkomnar varmt ännu ett par skor i min hylla. Helt underbara, är helt förälskad. Skrev ett inlägg för 2 månader sen om att jag absolut skulle investera i ett par av den här sorten, så det var verkligen på tiden. Haha.

Köpte även en BH (välbehövlig sådan).


Hittade även ett par andra skor som kommer hamna hemma hos min inom kort. Klackarna på dem var det snyggaste jag sett någonsin. 500:- hade jag inte lust att punga upp för dem nu när det lov, utan det får bli när studiebidraget kommer nästa gång. :)


Ser ni? Helt groteskt snygga!
Fanns i flera modeller, men jag kan tänka mig alla varianter och dem kostade lika mycket.
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0