Osminkad

Dagen är inte ens värd ett inlägg..Men men..

ÄR HELT sjukt stolt över mig själv.

Har gått helt osminkad en hel dag i skolan. Ful som fan, But I made it!
Lägger till och med ut en hemsk bild som bevis.

Det stärker mig självkänsla att klara en sådan sak.

Jag har så sjukt dåligt självförtroende när det gäller detta, så säg inget elakt.

Och föresten?

Är inte alla fula någon gång i bland? Mer eller mindre?

 

 

 

Middagen var god btw, thai och sushi. Bland det bästa jag vet vad gäller mat.
Nu ska jag sätta mig och försöka pränta in Filmljuds-provet som jag har i morgon. Kill me!

Kommentarer
Postat av: ida

2009-10-07 @ 22:09:14
URL: http://kulisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0