Press

Nu börjar det här nästan bli för mycket..
...allra helst när andra ska lägga sig i.




Kl är 17.
18:30 ska jag stå på is med dam1.
19:30 går jag på nästa ispass med dam2.
20:20 går jag av isen.
21:00 Ska jag ha hunnit byta om, åka hem (15-20 min) duscha lite snabbt och gått till min granne
för en halvtimmes intervju.

Måste börja plugga inför svenska provet och samhällsprovet på fredag också.
Fick veta i dag att jag inte ligger särskilt bra till i Matte.. Måste ägna lovet åt att ta tag i det hela.
Men det är svårt att sätta sig in i det när man bara har en lektion i veckan, i 2,5 timme..
Nåväl..


Nu ska jag packa mina saker, göra i ordning något att ha med mig och lägga fram det som behövs till senare i kväll.



Skjut mig, jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0