Seriepremiär och intervjuteknik

I kväll är det seriepremiär mot Västerhaninge. Ska tagga som fasen och satsa på en kanon match i kväll.
Hoppas att viruset som funnits i min kropp på sistone instämmer i detta och checkar ut inom en snar framtid.

Ännu en dags intervjuteknik-kurs och en läxa som går ut på att ha en 30 minuter lång intervju med en granne. Alltså? Haha. Jag känner inte ens mina grannar särskilt bra.
.. Ska bli.. Intressant.


Näe, nu ska jag ta en snabb tupplur och sen drar jag i väg till hallen.

Sa jag föresten att höstlovet är mer än välkommet redan nästa vecka i fall det skulle vilja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0