Skolan

Vaknade i dag och hade en massa obesvarade sms, två av dem med en hälsning att "Grattis på namnsdagen".
Tack så hemskt mycket. Visste knappt själv att jag hade det, haha.

Nu måste jag återgå till att vara en aktiv elev i skolan och deppa över att jag inte alls är sugen på att vara här.

-Slutar btw 25 min innan jag har samling i dag, kul kul.
-Vi har prov och redovisning samt orienteringsdag i morgon.
-Jag förstår inte ett skit av Matteläxan vi hade tills i dag.

Stressad? - Nej då inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0