Snart är det december

I dag blir det en heldag i ishallen.
Först ska jag och Amanda hjälpa till på hockeyskolan. Sen ska jag åka
tillbaks till hallen och hjälpa till med statistiken på rikseriematchen.

Hm.. Och i morgon är det ännu en heldag med ishockey.
Och sen är lovet slut..

Liksom vart fan tog det vägen egentligen?


Tackar gud för att det snart är DECEMBER och då kommer jul-lovet.
När jag var inne på ÅHLÉNS häromdagen hade dem redan kånkat fram
julkulor, julglitter och "god jul" saker överallt. Ångest?
Köper ens folk julsaker redan innan november börjat?

Hur som, så länge dem inte spelar julmusik är jag hel nöjd.
Kan inte vara kul att jobba i butik i juletider, blä för det.
ÅHLÉNS hade föresten en rolig "smink kalender" där man fick smink varje dag.
Lät ju helt strålande, om man frågar mig. Dock undrar jag hur "mycket" smink som verkligen får plats bakom varje lucka.. Hm.. Haha.

Osmickrande bild i symboliskt syfte, jag är lite halv seg idag. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0