Sur och stressad

Nu är jag skit sur och stressad.
Och när jag är sur och stressad har jag på tok för mycket att säga till om.
Därför tänker jag inte säga så mycket nu, som en knäpp på näsan till mig själv.

-Har hittat en granne inför projektet på onsdag i alla fall. SKÖNT, bra jobbat till mig själv.
- Har utfört dagen träning och tränade även lite extra.
- Måste sätta mig och kika på matteläxan tills i morgon.
- Måste packa träningsgrejerna till i morgon då jag slutar vid 17, ska vara på is sen 18:30-  20:20.
Efter det har jag bestämt tid för intervjun vid 21.

Gosh, hej välplanerade liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0