Vinst med 11-3

Hemma efter en skön vinst med 11-3.
Gjorde två mål och två assist, trots att min hals inte riktigt samarbetade. Skönt att prestera i underläge.
Stort tack till Johanna som lyfte mig som spelare i dag.

Martina i Tullinge (som är mitt förra lag, det lag vi mötte i kväll) sa precis innan 2:a perioden att
"guud vilket snyggt mål du och hon den där andra gjorde". (Johanna)
Haha, känns bra att få det erkänt av motståndarlaget också. Gulligt av dig Martina, målet du gjorde en stund senare i högra krysset var inte fy skam det heller.

Fotboll är tråkigt så tänker skippa Sverige- Danmark matchen och lägga mig ett skönt bad istället!
Den stora TV:n i vardagsrummet har inte kanal5 så pappa får sitta på sängen i mitt rum och kolla, haha. Lite synd sådär.
Hahaha. Mamma är på återträff med sin gamla högstadieklass, sisådär 25 år senare, ska ringa och kolla så att hon överlevt när jag badat klart tror jag.
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs140.snc1/6000_136564429714_612404714_3393886_2163006_n.jpg
Vet inte vem som tagit bilden. Den är hämtad från Segeltorp Dam2s facebookgrupp.
I morgon är det match mot SSK, då hoppas jag att halsont-skiten har lagt sig, så ska jag göra mitt bästa för att sänka SSK´s massiva självförtroende.

Kul att det är så många som läser min blogg,
även på helger, när jag inte länkat den och inte hunnit skriva så mycket. Ni är rätt dåliga på att kommentera dock, 50 st har hittat hit hittils i dag och inte en enda kommentar? Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0