Vinst med 6-1

6-1 till oss i premiärmatchen.
Fick spräcka nollan och sen göra det 3:e målet också. En riktig lättnad.
Första målet fick jag en dröm pass av Big (Birgitte) och andra ett skott i högra krysset som jag knappt själv fattade hur den klurade sig in. Väldigt snyggt om jag får säga det själv. Haha.

Tydligen ska vi ha poängliga i laget nu också. Hm..
Är inte alls positiv till det faktiskt.
Känns som att det kommer bli en intern tävling mellan vissa, att det blir nedtryckande för dem som sliter häcken av sig, men kanske inte gör några mål, och personligen känner jag en massa press på mig då.
Nåväl..



Bild från förra säsongen, inte helt säker på vem som tagit bilden.
Amanda har tagit bilden, med frias kamera.

Nu badkaret, i morgon sovmorgon. Tack skolan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

2009-10-15 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0