2 timmar med ingenting

God morgon.
I dag ska jag för en gångs skull äta frukost hemma hade jag tänkt. Brukar alltid bli "något på vägen" så att säga.
Schemat på fredagar suger för min del. En håltimme vid lunch som innebär 2 timmar med "ingenting". Ska sätta in mig  i matteläxan vi fick i tisdags under den tiden tror jag.. Har bestämt mig för att jag vill ha VG i Matte B. Hur nu det ska gå till.

Nu ska jag följa resten av mina vanliga morgonrutiner och lyssna på MTV/ZTV på hög volym och fixa i ordning mig.
Min övriga familj är försvunnen såhär dags, så jag är ensam hemma. Otroligt skönt.

Langar en sommarnostalgisk bild i hopp om att glömma bort "stormen" utanför mitt fönster en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0