Ångest och dubbelträning

Hemma efter en seg dag i skolan.
Matilda kom dock och hälsade på, mycket trevligt!

Ska köra dubbel pass i dag hade jag tänkt. Ett pass med 94-killarna (som för övrigt SAMTLIGA är längre än mig.. Var helt klart kortast på isen med mina 175 cm senast.. Hm?) Och sen ett pass med mitt lag och Flick A/B.

Känner mig sjukt ful i dag.
Och vi ska ha både skolfoto och lagfoto den här veckan. Ångest? - Svar ja.
Måste bleka utväxten och leta efter något att ha på mig i morgon. Skulle behöva sola också. Haha.
Ångest en gång till.


Nu ska jag springa och packa mina grejer, kolla på uppgifterna inför mattelektionen i morgon, göra samt äta middag och noja över att vi har redovisning i morgon.


Jag är inte riktigt sådär glad och bekymmerslös som jag ser ut att vara.
Har föresten mina "Norge flätor" i dag. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0