Apro på osmickrande bilder på mig.

Apro på osmickrande bilder på mig. Tänkte att istället för att folk hittar dem och skrattar ÅT MIG, så kan ni få skratta med mig.HAHAHA.
Hittade nämligen några till för en tid sen. (båda tagna av Romiana)


Hemma hos Matilda på spexfest. Vad gillar ni näsborrarna hålen i mitt ansikte?


Efter att ha fixat skorna på T-centralen efter the voice.
NEJ, jag bajsar inte. Även om det var en "bajsnödig-pose".
Regnet skapade denna lockiga frilla, som egentligen är mitt "riktiga" hår, men som jag aldrig visar annars.
Enjoy, det är en once in a lifetime.



Kan kolla om jag hittar några fler när jag ändå är i gång. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: alice

2009-09-06 @ 18:14:03
URL: http://aliceeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0