Dagens träning

Otroligt besviken på dagens träning. Finns inte mer att säga.
Körde 6 km innan och 7 km efter träningen, så fick väl i alla fall i gång benen någorlunda.

Hade ett intressant möte innan träningen också.

För övrigt ska jag vara med Flickor A/Juniorerna mot SSK på onsdag. Lite av "hat"-matcher att spela mot dem.
Det finns inget annat än att vinna och göra mål för min del. Kan vara arg på ingenting innan ens matchen börjat. Haha.
Sjukt taggad redan nu.

(Bild från förra säsongen på Bea, Sigge och sen mig och en bit av Johanna tror jag..)


Men nu blir det ett bad och sen pumsa. Har tack och lov sovmorgon på tisdagar till 10:20.
Men å andra sidan slutar jag 17...

Övervägde häromdagen att gå och simma innan skolan.
Min i dagsläget tror jag att jag behöver dem där extra timmarnas sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0