En promenad och kallt vatten

Andas i den där "makapären" som jag fått för att förbättra min astma och lyssnar på reagge för omväxlings skull.
Jag har så bred musiksmak, så brukar köra lite olika genre beroende på vad jag gör och vad det är för tid på dygnet.  Skulle man kika in min musikspelare på mobilen så skulle man tro att det är minst 3 personer som valt låtar, det finns ingen röd tråd eller något likande alls. Haha.

Ska packa mina saker och sen är det träning i kväll. Gillar´t.
Ska bli skönt att träna faktiskt. Hade sådan fruktansvärd överskottsenergi i går när jag gick omkring hela dagen med vetskapen om att det inte var någon träning, utan en vilodag. Haha. Matte B läraren föreslog en promenad och kallt vatten under lektionen! Hahaha.

Näe nu måste jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0