Hur ska jag hinna allt egentligen?

Provet och redovisningen gick helt okej i dag.
Provet gick klart bättre än väntat, i alla fall kändes det så jag skrev svar på samtliga frågor på första delen och på del två av provet fick jag ned 7,5 sida på 4 frågor. HOPPAS för allt i världen att det är VG i alla fall.
Redovisningen blev lite flummig men någorlunda nöjd i alla fall.

Nu ska jag packa mina grejer och sen blir det träning i kväll.

En tjej ringde mig från företaget människans resurser och vi ska ha ett samarbete nu fram över.
För att dem ska kunna få provresultat och jag för att förbättra min andning och astma.
Jag satt i biblioteket när dem ringde och försökte verka sofistikerad och seriös, något som blev svårt när Jesper satt i bakgrunden och sjöng att "ZLAAATAAAN SUUUGEER.."
Nåväl..

Skrev ned mig som eventuell medlem av sportkommitén vad gäller rapporteringsdelen också.


Och så ännu en gång ställer jag mig frågan, hur ska jag hinna allt egentligen?


Idag ser jag gul ut föresten. Och min näsa ser stor ut. Kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0