Jag förstår inte.

Undrar alltid varför folk blir lika förvånade varje gång jag kommer till träningen i höga skor.
(I dag berodde det på att jag åkte direkt från skolan till träningen)

Liksom hej, jag spelar ishockey och går i high heels näst intill varje dag.
Förstår inte vad som är the big deal i det hela?

Jag är en ung kvinna, som har kvinnliga saker för mig. Jag målar naglarna, jag fixar håret, sminkar mig, rakar benen, använder nästan aldrig byxor, går ofta i höga skor, använder inte ryggsäck utan handväska, gillar att ha fika stunder med mina vänner och shoppa på stan. Varför tror inte folk att en hockeytjej tycker om sådant?

Jag älskar att känna mig kvinnlig.

Kommentarer
Postat av: tilda

2009-09-15 @ 22:37:57
URL: http://milltan.blogg.se/
Postat av: Timmy

2009-09-18 @ 01:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0