Jag hoppas ni förstår

Jag hoppas att alla ni som läser min blogg, förstår att jag inte medvetet skriver något för att trycka ned någon.
Efter en disskusion i kväll som fick mig att tänka, så ska jag försöka vara ännu mera tydlig och rätt i vad jag skriver.

Jag hoppas även att ni förstår att allt i bloggen inte är hela mitt liv. Det är mycket jag väljer bort att skriva om, saker jag inte tycker att fler än de berörda behöver ha vetskap om, eller helt enkelt saker jag vet att jag inte klarar av att få kommentarer på.

Fick höra att jag är mer känslig som person "I verkligheten" vilket jag kan hålla med om.
Men det handlar någonstans om att jag väljer bort att vara sårbar i bloggen, jag väljer att inte placera mig på en punkt som gör att folk kan hacka på min åsikt eller det jag skriver. Det är ändå runt 50-100 personer som läser min blogg dagligen, jag vet inte hur många av dem som jag inte känner.. Jag är väldigt känslosam som person, men bloggen är mer en plats där jag delar med mig av annat. Känslor och sårbarhet pratar jag bara med människor jag litar på.

Jag hoppas ni förstår.



Kommentarer
Postat av: Daja

2009-09-20 @ 22:45:59
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0