Lång dag och vuxenpoäng

Hemma efter en låång dag. Klockan är 19:30 och jag har varit i skolan, solat och letat present till Jessica men inte lyckats hitta något bra. Fail på den här dagen, med andra ord.

Ska fixa pedikyr och ta ett skönt bad och avsluta kvällen på något stillsamt vis.

Känner att jag samlat vuxenpoäng i dag:
- Jag slutade efter kl 16.
- Jag gick i trenchoat och höga stövlar.
- Jag läste DN´s ledare och debatt sida om jämnställdhet.
- Jag åt lunch ovanligt länge. (berodde dock på sällskapet)


Det ringde föresten någon från Stockholms ishockeyförbund i dag när jag hade Matte, tydligen ska jag vara med på Stockholmsdistrikslagsuttagningar i helgen. Spännande.
Inte så imponerad av samlingstiden 9.00 på lördag och söndag morgon, men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0