Mår så sjukt bra

Hemma nu och trycker i mig en massa proteiner.
Körde ispass 50 min med mitt lag och sen hakade jag på Killar 94´s ispass i 50 min efteråt.
SJUKT SKÖNT! Har saknat att träna med killar, det är en helt annan grej.

I morgon är det match mot Ormsta, så då jävlar ska jag ha återhämtat mig.
Ska vila lite när jag kommer hem från skolan hade jag tänkt. (slutar tidigt i morgon)


Och jag måste bara påpeka att jag mår SÅ SJUKT JÄVLA BRA. Det är som att hela världen är en underbar plats, och jag har hur mycket ork som helst. Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0