Matchen mot SSK

Nyligen hemkommen efter träningsmatch mot SSK, med Segeltorps Junior/Flickor A.
En relativt seg match som slutade 5-2 till SSK efter ganska tunga ben.

Jag gjorde ena vårat mål i vänstra krysset, innan jag en halv sekund senare blev fälld för 100e gången samma match, och slog i knäna i sargen. Ont som fan kan jag ju lugnt säga.

Hade varit små kaxig mot SSK´s målvakt Kajsa Trollsås i förväg och sagt att jag skulle göra mål och allt så det hade ju blivit duktigt jobbigt om jag inte hade gjort det. Haha!
Hon kaxade i och för sig tillbaks, och sa efter målet att "jag har räddat fler än vad du har satt, så jag leder".
Kan ju bara få ta och berätta att i ishockey är det den som gör flest mål som vinner, och nog fan gjorde jag fler mål än dig Kajsa. Haha. ;D


Nu ska jag hoppa i badet och sedan blir det nog bums i sängen.
Har träning i morgon kväll också.

Kommentarer
Postat av: josefin dahlander

2009-09-10 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0