Nervös

Har just tryckt i mig en massa kyckling och färsk pasta. Är proppmätt.

Om några få timmar står jag på isen och ska vara med på dam1:s träningsmatch mot Norska damlandslaget.
Är så nervös så jag vet vad jag ska ta mig till. Överväger att lägga in lugn musik i telefonen och sitta och meditera en stund, för att hitta någon typ av inre lugn.
Men samtidigt måste jag vara taggad, speedad och ha överskottsenergi för att prestera.
Och det är en hårfingräns mellan allt, och det krävs en jämn balans för att göra bra i från sig.

Vet samtidigt inte om jag kommer få spela, är beredd på att sitta, även om jag kommer göra mitt yttersta.

Nervös, nervös, nervös, nervös.

Hoppas att jag inte gör en massa nervositets-misstag som jag gjorde på träningen i går.. BLÄ.

Kommentarer
Postat av: madde

2009-09-04 @ 19:13:34
URL: http://heftapparat.blogg.se/?tmp=07225901

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0