Nettan

I bland behöver man någon som min goda vän Nettan.
Någon som kan berätta att man är dum i huvudet dem gånger man är det, någon som kan vara så genom ärlig att hon till och med berättar att toalettbesöket kan ta tid för att hon ska skita.
Någon som kan vara minst lika envis som mig och ha sin vilja igenom.
Vi är så sjukt lika på vissa punkter.


"Men skärp dig och tro på dig själv"
Få ord i ett sms men som behövs ändå..

Du är otrolig, kvinna.

Bilden är från våran nattliga mashmallows grillning och spontana naken bad i somras. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0