Om matchen

Hemma efter en den första matchen med dam1 för min del, någonsin.
Jag är relativt nöjd. Gör ingen WOW-match, så att säga men helt klart godkänd för att vara första matchen.
Internationell dessutom då vi mötte Norgeslandslag.

Kan ju säga att nervositeten nådde sitt klimax när vi skulle ställa upp för nationalsången och grejer. Haha.
Men sen lossnade det och allt rullade på rätt bra.


Fick ett skott i armvecket så det ser ut som att min arm har fetma på ett visst område, herre gud så gulligt.
Ont gör det dessutom. Haha.

Ska pilla mig något att äta, ta ett varmt kort bad och sedan soooova.
Kroppen ropar efter vila.


Ska försöka langa dagens oufit också innan jag säger hejdå för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0