Saker med träningar som irriterar mig

Några saker vad gäller hockey-träningar som gör mig sjukt irriterad.

1. När inte träningen "rullar på".
Hatar när saker strular och det inte känns som att något händer. GAH.

2. När tränaren pratar bort hela träningen.
Okej, jag har förstått att du gillar människors uppmärksamhet och du har just spenderat bort 10 min av våran istid med att prata. Allra helst när personen säger samma sak flera gånger, OKEJ, JAG FATTADE FÖRSTA GÅNGEN.

3. För långa drick pauser. Nej det är ingen fika rast på jobbet, det tar inte mer än 2 min att förebygga/åtgärda törsten. Inte under en hockeyträning i alla fall. Träningstid försvinner. Har varit med om träningar med kill-lag där dem inte haft EN ENDA drickpaus på ett 50 min pass. Varför? - För att det tar träningstid.

4. Folk som är där, men inte har något där att göra.
Kan vara flera saker, dels att man nivåmässigt inte uppnått den kvalité i sitt spelande och tänk som övriga gruppen, eller att man inte är ett dugg sugen på att träna, eller helt enkelt har en dålig attityd till det hela.
Förstör så otroligt mycket, sinkar allt och alla. Blä.


Dagens ispass innehöll enligt min åsikt alla delarna.
För att bygga bra lag behövs motivation och rätt förusättningar.
Något som inte alls fanns där i dag. BLÄ BLÄ och FY FAN på hela grejen.




Bild i repris, vet inte vem som tagit den.


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2009-09-27 @ 19:51:24
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0