Träning och tankar

Mötet på MR gick bra. Fick två apparater, gjorde samma hälsotest som tidigare gånger och fick 1000 tals instruktioner och information. Testresultatet visade en klar förbättring sen förra testet för en månad sen.
Hade hela 100% vad gällde verifikation (nervernas sätt att arbeta) och 96% på den psykoemotionella biten.
Själva totala hälsospecifikationen visade 94%, väldigt mycket bättre än de 76% för en månad sen. SUPER NÖJD.
(Detta innebär att jag tränat bättre och levt bättre, stressat mindre och gjort det mesta bättre. Lovely!)

Kanske svårt för vissa att förstå vad jag just skrev, men kan i korta drag säga att jag hade förbättrat mina värden. :)
http://2.bp.blogspot.com/_nGtmQM7Rdkk/R5UaE26rq-I/AAAAAAAAB54/BUA_GHRYiQU/s400/Jogga1.jpg bildkälla.


Jag anmälde mig till att vara reporter/kameraman under gymnasiemässan också framöver, i skolan i dag.
Har sagt att jag ska börja prata i radion över skolan på lunchen också, så alla som går i Tumba Gymnasium, jag kommer höras i entrén inom kort. Haha.
Ska bli intressant.

Föresten är det skoljoggen i morgon, så då ska jag kuta till mig en bra idrottsbetyg också hade jag tänkt.
Måste släpa med mig träningskläder och duschgrejer också, BLÄÄ...




Har träning nu i kväll också, en sen sådan. Kul kul.

Så nu ska jag börja med middag, packa mina träningskläder, städa lite i mitt rum (!) och sen masa mig till hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0