Träningshelg nästa helg

Fick just ett mail om att jag ska ha träningshelg hela nästa helg med laget.
Insåg då att jag inte kommer får sova nästa helg heller. Guud, jag kommer vara så sliten.

Över väger starkt att göra mig middag och sen gå och sova en stund nu på eftermiddagen.
Men tror inte det finns tid för det riktigt.. Har en del på skolfronten som måste passa på att göras nu när det finns någon timme över.


I morgon är det fredag och jag ska åka och leta reda på något till Jessica efter skolan, sen drar jag till Nettan på middag och filmkväll, bara hon och jag. Mysigt va? Haha. :D

Nej, nu ska jag verkligen sätta mig och ta tag i saker och ting, jag hatar att bli stressad så det är bäst att göra allt med jämna mellanrum, i stället för allt på en gång.



I dag har jag på mig det här föresten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0