Trött och ont i knäna

Jag är trött och har ont i knäna sen i går.
Ush!

Vill bara lägga mig och sova några timmar, men icke.
Känner mig stressad över att jag är så bortlovad nu resten av veckan.

I kväll: Träning.
I morgon: Vara med Nettan. (måste hitta en present till Jessica också)
Lördag: Först distriksuttagningarn, sen åka direkt och ha spelarmöte med laget. Efter det fest hemma hos Jessica.
Söndag: Uttagningarn hela dagen här med.

Notera föresten att jag ska vara kl.9.00 i ishallen båda dagarna denna helg. Kommer vara så jävla pigg på måndag, eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0