Allt och inget

Sjukt sliten. Ska köra en stillsam söndags eftermiddag och kväll.
Matchen idag gick relativt bra, fick spela back, något jag inte gjort på ett helt år nästan.. Men det gick rätt bra ändå.

Funderar på att tigga till mig pengar och gå och köpa Ben n´Jerrys glass, eller helt enkelt ta från mina egna besparingar.. Kanske godis föresten.. Ja, godis får det helt klart bli.


Nettan ringde mig precis och var helt exalterad. Vi har nämligen planer på att åka till London nu nästa sommar.
Måste därför börja tänka lite ekonomiskt, och sluta köpa så mycket skor. Haha.




Langar bild på mig och söt-Malin från i går. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0