Började 8 och slutade 9

Minst värdefulla skoldagen någonsin? Haha.
Började vid 8 och slutade strax innan 9.
Hade inga andra lektioner så det var bara att åka hem igen. Men jag gillart. Hade dock hellre skippat den där timmen då den inte gav mig ett skit faktiskt.

Ska göra mig någon tidigt lunch tror jag och sedan åka i väg och skriva ett anförande till Nationella i Svenska som jag har i morgon, den muntliga delen. Känns lättare att koncentrera sig när man inte är hemma och dessutom känns det allmänt B och bara sitta hemma.

Kör för övrigt på en ganska naturlig look idag, tillsammans med min ÄLSKADE halsduk jag av en slump hittade mitt i natten i torsdags när jag letade efter örondropparna mot öroninflammationen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0