Dagens konstaterande

Min pappa kommer alltid med en massa ängsliga uppmaningar när jag ska ut och festa.
"Ta det lugnt", "Var försiktig", "Sköt dig", "Gör inget dumt".
Idag funderade jag lite över det där.
Jag menar; jag sköter mig ALLTID. Jag är alltid den som är mest nykter, jag hamnar aldrig i trubbel och skulle något knasa sig så är jag expert på att prata till mig saker, i alla fall hos främmande människor.

Så vad finns det att oroa sig för liksom?
Sen slog det mig. *kaatchiiiing*
- Han skötte sig inte när han var ute vid en ålder av 18. För hade han gjort det hande det inte funnits i hans föreställning att jag inte skulle göra det. Right? BUSTED pappa.





Och i morgon ska jag och Netts ut, kika en brasa och dansa all night long.
En av de människor jag känner som i likhet med mig verkligen just dansar ALL NIGHT LONG. Hatar när de man är ute med bara sätter sig på en stol och tittar på.
"Alla som inte dansar är våldtäcktsmän..." - den låten fick en helt annan betydelse sen jag blev 18 och fick gå ut.
Maskinen - Alla Som Inte Dansar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0