For free

Alla som bor eller någon gång varit vid hötorget i Stockholm och är tjej vet hur "på" säljarna är.
"Extra pris för dig vackra flicka". Haha, hur många ggr om dagen kör de inte den frasen liksom?
Hursom så hade jag planer på att vara en gullig dotter och köpa en blomma till min mamma och pappa.

Men när jag kom fram till alla försäljare så fick ja först en avklippt ros och sedan kom en annan och sa att jag fick välja en tulpan.
Självklart ville den sistnämnda ha mitt nummer men jag fick behålla blomman trots att jag inte gav honom det.
Haha. Det var strax efter att jag vinkat hejdå till Nettan som var tvungen att åka hem lite tidigare.
Skickade ett sms om händelsen och sa att jag gav mannen hennes nummer haha.

Hursom, med andra ord fick jag både en ros och tulpan FOR FREE. Hur trevligt var inte det då?

Så mamma & pappa.. Blommorna är till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0