Förstå sarkasmen i mitt svar



Svarar här eftersom att du varken vågar lämna e-post adress eller en länk, inte ens ditt namn.


Svar:
Ååååh vad häftig du är. Jävla skit att jag inte är lika cool som dig då. För det är ju ändå bilen som avgör hur häftig man är som person, right? Gillar också att du tror dig veta hur mycket min bil kostade. Det kanske rent utav var du som sålde den eftersom du skämdes? Tydligen skäms du för ditt namn också, då du inte ens vågade skriva ut det här. Då måste det verkligen vara pinsamt och fult? HAHAHAHAHA!




Tänk dig för, människa.

Kommentarer
Postat av: tilda

2010-04-01 @ 22:11:22
URL: http://milltan.blogg.se/
Postat av: sarahlynea

2010-04-03 @ 00:07:38
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0