Funderar på att åka inlines

Mitt internet knasar så är uppdateringen halvdan så vet ni varför. Håll ut!

Överväger att göra något knasigt, typ dra på mig mjukisdress och gå ut och åka inlines där dem hunnit sopa gatorna hittils. Är sjuuukt jävla sugen. Älskar det.

Sen ska jag kanske övningsköra, KANSKE.

Åt min 4e kiwi nyss och fick kommentaren "Hur många har du ätit nu?! Du vet att man blir dålig i magen av att äta för många va?" av min bror. Låter great. Då har man i alla fall satt i gång systemet, haha.

Vi hade teknikgenomgång och provspelningar i skolan idag också i studion. Så jävla kul. Kändes som att äntligen hitta hem. Jag går ju mediaprogrammet film/tv med hittils har vi mest pysslat med film och jag vill hålla på med tv egentligen tror jag. Sjukt kul i alla fall. Om någon vänlig själ från min klass lägger upp något foto från detta lovar jag att låna det och visa för er.

Nu ska jag byta om och chockera min kropp med lite träning idag igen
. Vi börjar ju fysen på måndag nästa vecka och ska köra 4-5 ggr i veckan sen resten av maj. Haha, så kanske borde mjukstarta lite redan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0