Fyller varenda sekund av mitt liv

Idag är en historisk dag.
För första gången på över ett år så går jag och lägger mig innan 23. Allra helst på en fredag.?!
Kan inte minnas när det senast hände faktiskt.
00:00- 00:30 är väl normalt att jag kryper ned vardagligen. Lite sent tycker de flesta, men jag tycker att min dagsrythm funkar bra och jag känner mig utvilad när jag vaknar oftast.

Hursom. I morgon dusch, fixa lite här hemma, utställningen i stan, promenad och sedan DIF- HV med Nettan.
Jag vet inte hur jag gör, men på något vis lyckas jag ständigt fylla varenda sekund av mitt liv. Men då känner jag att jag lever, så jag älskar det.

Ser ut som en liten F14is som precis upptäckt sin webbcamera.

Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Jessy Larsson - <3

2010-04-24 @ 00:03:11
URL: http://jesseduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0