Ledsen för dålig update

Dålig updatering idag, ledsen för det.
Skoldagen blev annat än väntat. Min grupp hade inspelning så jag fick åka till salem och vara ljudansvarig för våran sketch. Inproviserade scener och helt sjuka kommentarer, haha.

Under lunchen var jag på ett möte på kommunen angående jobb som extra lärare.
Får se men sannolikheteten talar för att jag får jobbet.

Eftermiddagen och kvällen spenderades i sällskap av Izabelle. Mysigt och välbehövligt.

Ska updatera bättre i morgon. Har bara nationella i svenska och sedan får jag gå hem. S k ö n t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0