Ledsen för halvdan updatering


Lite halv lustig bild sådär, haha.

Ledsen för dålig update den här helgen, men jag är upptagen med att leva så att säga. Haha.

Lovar att när veckan börjar igen ska jag bli bättre. Kul som fan i alla fall att det är så många som kikar in trots att det bara blivit enstaka inlägg om dagen.

Ska ta mig en dusch, göra en rejält brunch, städa det jag stökat till här hemma och sedan dra mig mot staden.
Kanske tar med mig kameran. Kom på att jag lånat ut den till pappa den här helgen.


Vill fortfarande att ni verkligen hjälper mig att välja vilka foton jag ska ha till utställningen i några inlägg nedan.
Måste skicka in vilka jag vill ha senast nu på måndag. Gaah.

Ett meddelande till Alexsandra också: Jag ska försöka börja med din bloggdesign ikväll.
Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

2010-04-18 @ 12:55:17
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

2010-04-18 @ 16:22:31
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0