Makeup


Orkade inte känna mig osminkad och tråkig så tog lite lipgloss och ögonskugga och känner mig genast som en ny människa. Haha.

Jag fattar inte grejen med människor som säger att de "inte orkar sminka sig".
Jag tycker om att göra det. Känner mig snyggare efteråt, tycker det är roligt att leka med färger och det enda negativa är när man måste tvätta bort det och att det kostar pengar. Haha.
Dessutom tar det inte ens lång tid. En tio minuter och du har en lätt makeup resten av dagen liksom.
Nåväl, folk gör som de vill. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0