Min dag

Dagens facelook.
Fick föresten höra att jag ser ut som en 93a idag. Vet inte riktiigt hur jag ska ta det. Haha.

Helt galet konstigt foto föresten? Haha.


Dagen har spenderats i skolan och klippt film med Jenny och Sam, kul som fan, fotograferats för affish med Emma och sen röstat på en grafisk layout till vår livsändning.
Resten av eftermiddagen och kvällen var jag med Wiktor.
Han bjöd mig på glass så jag tog den där magnum gold glassen. Helt okej, funderade på hur dem fick dit guldet och vad det består av? Och glassen smakade för övrigt en nypa lakrits, hm..?


Nu ska jag fixa Alexsandras design sen duschen.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0