Min dag i foton

Jag åkte in till stan, där det tydligen var någon pensionärsdemostration om att de ska få lägre pension.


Sen träffade jag min gulle Malin och vi åkte ut på djurgården efter vissa omständigheter, haha!

Och tog oss en liten picknick i blåsten och solskenet.

Efter det åkte mami och jag till Hyllan på hovet och käkade en två rättersmiddag med god mat och dricka.

GRYM match. KÄMPA DIF.

Och djurgården vann. Mäktig stämning i hovet och fantastisk dag i bagaget.

Om ni undrar över kvalitén så är fotona tagna med min kompaktkamera och inte systemkameran.
Samtliga foton är även oredigerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0