Min dag

Dagen inleddes med Nationella skriftliga delen i svenska. Efter det slutade vi så jag åkte hem, bytte om, fixade mig lite lätt och tog en promenad till stationen.

Sedan spenderades resten av eftermiddagen samt kvällen i stan, var först och kollade in hur utställningen i ABF huset såg ut, endast 2 av mina foton sitter uppe, måste åka dit tidigare i morgon och kolla upp det. (!)
Sen fotade jag lite, gick in i en myrorna butik som var på 3 plan. Aldrig sett en så stor second hand butik någonsin och dessutom var det mycket märkeskläder och nya saker med prislappen kvar som fanns där.
Helt sjukt att folk skänker bort sådant?

Efter det mötte jag upp Theo vid sergel och vi tog en promenad mot gamla stan och slottet.
Vi gick mot Kungsan och tog tunnelbanan till fridhemsplan och gick en stund till innan han kom med förslaget att vi kunde spela biljard då det var sjukt jävla kallt ute. Haha.
Så "kära dagbok" idag spelade jag biljard. Säger man ens att man spelade?
Har typ aldrig gjort det förut så det var intressant faktiskt. Kände att min sportsliga entusiam när den vita bollen höll på att åka ned i hålen som finns i bordet inte riktigt hörde hemma i miljön där bland öldrickande afterwork gubbar alá 35+.
Haha, äsh! Det var roligt faktiskt.


Foto jag knäppte idag på kyrkogården precis bakom hötorget och bort. Minns inte vad den heter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0