Nu har jag tränat klart

Gick upp och tränade lite styrka. Har ju varit sjuk och äter fortfarande pencillin men det var en vecka sedan jag tränade och det känns. Körde framför allt armar, mage och rygg, då jag känner att benmuskleraturen är lättare att ta igen senare. Haha.

Har kommit fram till att jag tappar mina arm-muskler oerhört fort, måste verkligen vara super noga med att sköta träningen på den fronten i sommar
. Till skillnad från mina magmuskler som inte verkar ta notis om att jag inte gjort en situps på år och dar, haha. Helt sjukt, kunde köra hur många olika magövningar och repitioner som helst, hade jag ingen vikt eller motstånd medan så kändes det ingenting. Provade köra situps samtidigt som jag höll i bror´s boxningssäck också. HAHA. Knakade ut hela ryggen men det var ganska skönt med sådant motstånd.

Om någon har något bra övning mot "love handles" kan ni ju få förklara den, då jag till min stora fasa börjar få några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0