Nya mattor till likbilen

http://www.jula.se/mediaarchive/2243264/zoom/605053-jpg.jpgbildkälla.


Dessa stööört coola bilmattor täcker numera golvet i min (likbil) VOLVO. Haha.
Mami och jag ska leta vidare efter en klädsel också. Den jag tittat på tidigare såg lite B ut i verkligheten.

En tjej undrade vart jag köpt dessa, och de är införskaffade från JULA. Finns med ett annat motiv också men det här trycket kändes mer som "jag".

Nu ska vi bara hitta en sjysst svart klädsel, tvätta bilen, sätta på mitt namn i krombokstäver som vi köpte i dag (haha!) och sen kanske jag visar er mitt "vrål-åk".
Haha.


Tänker såhär, om en bil har massa döskallar och grejer så är man förlåten om ägaren är 18 år gammal. Därför måste jag ju passa på nu, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0