Osäkerkille.com

Kille ~27 på Chaplins i fredags;
Han: Du, du kanske märkt att jag tittat en del på dig?
Jag: Ehhh? Jag vet inte..
Han: Näe okej, men jag säger inte det här för att ragga på dig nu... Jag har flickvän och allting så jag raggar absolut inte.
Jag: Ehm.. Okej?
Han: Nej, men jag måste bara säga att du är oerhört vacker.
Jag: HAHA! Okej, tack så mycket.
Han: Och jag raggar absolut inte, jag har flickvän och allt.
Jag: Haha, det är lungt hördu..
Han: Ah.. Okej va bra. Jag ville bara säga det.

Liksom? HAHAHAHAHAHAHAHA.
Osäkerkille.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0