Sista dagen av lovet

Vaknade av att min bror stod och skrek att han inte hittade sina skor. Gaaah.
Ungen åkte i väg med en kompis till Trysil (Norge) för att åka skidor nu i några dagar.
Hur okej känns det på en skala liksom? Haha.

Hoppas på jäävligt fint väder här hemma så länge.

Ska eventuellt åka in till stan och träffa Lina idag. Och om jag inte träffar henne så åker jag nog ändå in och tar med mig kameran, haha.

USH, det är sista dagen av lovet. Ångest? - Hell yeah.
I morgon NP, möte och tillbaks till reality. Ångeest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0