Skön dag

Dagen kan man beskriva som en stor FLOPP, med undantag av eftermiddagen. Haha.
Vi fick för flera veckor sedan veta att vi skulle vara lediga i dag. Tydligen hade läraren ändrat dag och glömt att meddela alla om detta, så jag är ledig i morgon. Jag låg därför och sov och kom aningen sent till skolan efter att fått sms från mina klasskompisar.
Jag var dock inte ensam och vissa kom inte ens i dag, haha. Faail.
När jag väl kom till skolan gjorde folk lite vad de kände för och det fanns inget att göra. Knas?
Så jag och Malin tog ett gäng "Vårrullen" flyers och åkte in till stan för att placera ut dessa.

Tog en promenad till djurgården från t-centralen och tog sen färjan till slussen. Mysig stund med Malin!

Imorgon är vi alltså HELT lediga (haha) och då ska jag och Malin åka in till stan igen och ha "picknick" på djurgården eller Skeppsholmen hade vi tänkt, innan jag avrundar kvällen med Matchen DIF-HV71 på hovet med mami. GRYMT.
Hoppas på fint väder också, och dagen ser ut att kunna bli toppen.


En av Djurgårdens snyggaste spelare, Jacob Josefson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0