Studentskiva ikväll och fotografering i morgon

Hemkommen och lite halv trött då dagen avslutades med funktionell träning och poweryoga. Skönt som fan ändå.Nu ska jag ta en välbehövlig dusch, byta ut sminket, föna håret och göra mig representabel för kvällen.
Det är nämligen studentskiva. Tjohooo.
Aldrig tidigare varit på en så ska bli en intressant erfarnhet. Jag ska för övrigt på en till nästa vecka också, haha.

Hursom, lovar att fota det jag tar på mig, vad det nu blir.. EHE. (några timmar kvar och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig....... ... .. )
Sen ska jag se till att ha jävligt roligt och dansa all night long.
Tänker chilla galet med alkoholen då jag har skola i morgon. Dessutom har jag sjukt kul när jag är någorlunda nykter också.

Som grädde på moset fick jag veta att jag och Emma ska fotograferas i morgon för affisherna om livesändningen vi kommer ha i skolan. Hon och jag ska ju vara programledare. Haha. Vi har valt att vara helt svartklädda med rosa/röda läppar och naglar.
...Jag kommer ju se ut som skit i morgon. Fan.





Nåväl, duschen väntar och sen ska mitt utseende få stå i centrum i några timmar.

Pusspåer.



Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

2010-04-27 @ 20:55:25
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0