Skön dag

Skön skoldag eller vadå?
Började strax innan 9 och jag åkte därifrån kvart över 10.
Hade bara nationella och jag skrev tills jag var nöjd och lämnade in. Många skrev x antal fler sidor men jag skrev en krönika och den ska inte vara alltför lång enligt min mening. Rätt nöjd ändå faktiskt.

Sitter med en ansiktsmask, sen ska jag byta från mjukisbyxor (!!) till leggings. Tycker det är bekvämare, haha.
Sen ska jag nog in till stan och träffa en kompis och ta det lungt, ingen utgång idag då jag varit sjuk så mycket och dessutom känner för en stillsam fredag.  Dessutom är ju utställningen i morgon och då vill jag se representabel ut. Haha.

Näe, nu ska jag sminka mig lite, byta kläder sen tar jag kameran och njuter av vädret.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0