Veckans blogg?

Känns fantastiskt att ha slösat så många dagar av sitt lov på  I N G E N T I N G.  Måste åka på återbesök för piercingen den här veckan, gå på gammelfarmors begravning, och sen är jag bjuden på Lovisas 18års fest på fredag.
GÖR MIG FRISK med andra ord.

Åt nyss 4 rostade mackor, rena drömmen för kroppen då jag endast fick i mig en köttbulle och en 6:e dels potatis igå
r. Har alltid haft svårt att förstå människor som säger att de inte "kan" äta, visst att det kan vara jobbigt, men stoppa skiten i munnen och svälj? Eller?  Skulle inte tro det va. Har aldrig haft så stora problem med att få i mig en måltid som igår, ush.

Idag ska jag sitta och söka sommarjobb, försöka i alla fall, och ta tag i mitt liv i allmänhet då jag minst sagt varit rätt off de senaste dagarna.



Ska även lägga in en ny grej på bloggen hade jag tänkt.
En "Veckan blogg" i vänstra övre hörnet. Är det många som vill synas där får det väl bli "dagens blogg" men men..
Tänker att det främst är till för SMÅ bloggare. Dvs folk som inte har möjlighet att marknadsföra sig själva.
Så de som ansöker får ha max 200 läsare om dagen och sen skriva en kort rad om vad deras blogg handlar om.
Man kan ansöka i ett mail (under kontakta mig) eller genom att kommentera.
Är det ingen som ansöker kommer jag nog ändå välja ut bloggare jag tycker är värda att uppmärksammas.
Sounds great huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0