Varför läser du min blogg?

Fick en kommentar idag av en ickebloggare och ickeinsattibloggvärlden om att min blogg var bra. Haha. Det värmer faktiskt när det kommer från en sådan person.
Fashinerad av det faktum att jag har ett genomsnitt på nästan 150 unika besökare om dagen.
Typ 3 nollor mindre i antal än de riktiga stor bloggarna men ändå dubbelt så många som för ett år sedan.
Och då kommenterar jag inte fler än MAX 3 bloggar om dagen, och svarar knappt på kommentarer då inte tiden finns alltid. Även om jag uppskattar alla kommentarer, även de dryga och uppkäftiga kommentarerna där personen bakom dessa är för cool för att skriva sitt namn och kontaktmöjlighet.





En fråga till alla er som läser dagligen eller då och då.
Hur kommer det sig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-04-29 @ 21:57:53
Postat av: Sandra

2010-05-01 @ 12:50:00
URL: http://supersyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0